Palt fest

Peppe hade varit snäll igår kväll och stoppat in timern för motorvärmaren så jag slapp gå ut. Ska som sagt var till läkaren på en timme sen hade jag tänkt mig på rean på Lord. Inte för att jag har några pengar att shoppa för men man kan ju kika iallafall...
Agnes sitter i gåstolen och pratar med julgranen. Hon är för hemskt söt i sin lite för stora tjocktröja idag.
Peppe ska jag snart gå och väcka så ska han få vara med Agnes medan jag åker iväg en stund.
Vi ska ha palt fest här i byn nästa månad. Med 80-tals tema. För mig känns det lite svårt. Jag vet inte alls hur man ska se ut då, eller jo, en liten aning har jag. Men ingen aning hur jag ska se ut. Så det blir kanske att googla... Vad är typiskt för 80-tal? 

/SQ

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Axelvaddar, "permat" hår, pärlhalsband långa, blå ögonskugga, stora glasögon

2010-01-07 @ 15:14:59
Postat av: Anonym

kolla in hasselhoff i knight rider!!!

2010-01-07 @ 15:59:47
Postat av: fia

anna-karin hade fått med det mesta tror jag! :)

2010-01-07 @ 20:11:50
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0