En fas går över?

Agnes är i nån fas igen... Direkt jag lämnar rummet blir hon helt galen och gråter/skriker. Ok, i början va det lite gulligt, men det är det verkligen inte nu. Kan inte ens gå och skita utan henne numera. Men en fas går över... Eller?
Det blåser och jag är mörkrädd. Vågar nästan inte gå och lägga mig. För då blir det tyst och jag hör allt. Och då menar jag A L L T ! Tycker Peppe kan komma hem nångång... Men han är i Finland än. Trist om ni frågar mig. Tanken var att jag skulle gå över med Agnes till farmor en stund imorn för att jag skulle få vara i fred ett litet litet tag men om det ska snöa som tusan som dom lovar så lär jag inte ens gå ut och hämta posten. Så jag och Agnes får roa oss inne imorn tror jag. Ingen biltur blir det iallafall.

Jag ska tydligen sluta med mina visa ord enligt Fia. Hon tycker inte om dom. Så ok, jag gör väl det då.

Nä, ska väl kanske pröva lägga mej iallafall...
Sånna här kvällar känner man sig bra ensam i lilla Bua...
/SQ


Kommentarer
Postat av: fia

haha, tack va snäll du är. du kan skriva upp dom på ställen där jag inte ser dom istället ;)

2010-01-27 @ 07:23:21
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: Susanne

Nej, jag vill att du fortsätter med dom.....men det är väl kanske bara jag om gillar sånt ;)

2010-01-27 @ 12:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0