Bilder från veckan som varit

Nu har jag städat och gjort det jag hade tänkt mig. Nu lägger jag ut lite bilder. Första bilderna är från när Mickan&Erik kom på besök. Erik gjorde middag åt oss. Inte illa. 
Sen är det från i fredags när vi blev bjudna på middag hos Calle, Elina & Gry.
Sist men inte minst kommer bilderna från i lördags när vi va bjudna på middag hos Peter, Jenny & Liam. 
Vi har haft en himla lyx som blivit bjudna på middag hela helgen! Tack för det!
Mätta o belåtna efter Eriks laxlasagne.
Sen kom Rickard&Malin.
Agnes förstår inte alls varför Gry är så ledsen.


Här försöker Agnes hålla handen, men Gry var inte så samarbetsvillig.

Agnes på Liams bil!


Sen ville Liam också sitta!

/SQ


Kommentarer
Postat av: Anna

Gullungar!



En karl som kan laga mat?! Vilken lyx :)

2010-01-11 @ 21:24:17
URL: http://berglunda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0