Bad day

Jag är trött. Less. Har en dålig dag. Varför ska man ha dåliga dagar för? Joo för att man ska kunna uppskatta dom braiga enligt min underbara A-K. Men jag vet inte om jag kan hålla med dock.. Tänk er vad skönt att bara ha bra dagar?! Underbart. Men jag vet inte...
Just pratat med Peppe. Han ska köra till halv ett inatt. Saknar honom en gnutta faktiskt. Rätt mycket kanske.
Imorn bitti kommer Jenny&Liam. Vi ska ha en riktig mysdag. Äta pannkisar, gå på promenad och surra. Sen ska vi bestämma när vi ska fara på våran spa weekend. Blir nog en bra dag, bättre än idag.
På lördag ska vi till Skelet och vara barnvakt till mina underbara systerbarn. Agnes stor kusiner. Fast dom är inte så stora tycker jag... 4 och 8 år. Det blir också en bra dag tror jag.
Nä... Sängen? Tv:n? Datorn? Köksbordet? Återstår att se.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0