Allergi...

Igår va vi ju i stan på bröllopsmässa. Dit följde Jenny, Elina o Gry, tack för en toppendag! Blev dock lite besviken över mässan, trodde dom skulle ha mer klänningar och dylikt... Shoppade även 2 pyjamasar och ett par disco byxor till Agnes. Blev även ett par söta badbyxor från KappAhl, så nu kan vi fara och simma på onsdag. Fler som ska fara med sina små då kanske? 

Åt tacogratäng till lunch igår på stan. Skulle jag aldrig ha gjort. Tål ju som sagt var inte mjölk, och det måste nog ha varit det i det där... Så jag har gått och haft sjuuuuukligt ont i magen och spenderat 98% av dagen inne på toan. Trevlig söndag. Nu vill jag bara att denna dag ska vara över. Dessutom har Agnes nån sämmer dag så hon gnölar och skriker om vart annat. Sängen för henne snart. Tur att hon ändå är så söt min lilla gumms.
Nu ska jag se om jag får i mig nå blåbärssoppa eller om det blir en dag helt utan mat.
/SQ

Kommentarer
Postat av: Anna på Berglunda

Var på ME&I idag. Fanns så många fina kläder. En klänning tyckte Stina och jag skulle passa Agnes perfekt :) Så klart du ska ha ett ME&I klädparty hemma, nackdelen är väl att du kanske blir fattig för det finns mycket fint att köpa till små söta tjejer :)

2010-01-31 @ 22:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0