Snaaaart lördag

Jaa. Snart är det lördag. Fredag först iof. Agnes och jag har bara myst och busat hela dagen. Kanon dag. Ikväll ska vi se Tre Kronor. Peppe ringde och sa att han inte kommer hem imorn utan under helgen eller nåt liknande. Men farmor va ju extremt snabb på att passa Agnes tills han kom hem eller jag och Jenny dyker upp igen på söndag.
Imorn ska Peter vara så snäll och skruva i min bil. Ska ju besiktas på onsdag till veckan så det blev lite tvär bråttom att få den fixad... Så vi ska käka pizza med dom imorn em. Blir trevligt att slippa sitta hemma själv fredagkväll. Fast jag kan inte låta bli att tycka lite synd om min karl som sitter själv i lastbilen...
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0