Sniff sniff

Igår va vi i Skelet för o fira ytterligare lite jul me systers familj o lille lille bror. Fick mig bla. en mössa. Precis en sån som jag har velat ha. Bra smak syster.
Kvällen spenderades i Legde då vi brudar skulle planera nyårs maten.
Natten har varit som dom allra flesta mina nätter, förutom att när jag skulle gå ner med Agnes känner att det luktar bränt på vägen ner. Det luktar o luktar men hittar inte vars det luktar ifrån... Oerhört frustrerande. Så jag hoppas det försvinner av sig själv. 
Kanske blir stan idag för o köpa nå golv till övervåningen. Har bestämt oss nu, efter mycket funderingar, att vi ska byta i alla rum uppe till samma golv. Får se va Peppe är sugen på o göra.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0