Pepparkakor, julgodis och Idolfinalen

Ja denna dag har nu gått också. Haft en dag me Amanda som följde med mig hem från stan. Jätte trevligt! Bakade pepparkakor och en kladdkaka som fick bli julgodis istället... Sen kom Rickard, Malin o Axel och såg Idol finalen. Så mycket surr har det blivit ikväll!
Sen har jag fått mig ett annat penicillin nu mot min urinvägs infektion. Det jag åt förra veckan tog aldrig. Tro det eller ej, men jag har streptococker, i urinvägarna. Aldrig hört talas om att man kan ha det, det ska man ju ha i halsen men inte hos mig. Så nu är det penicillin som gäller några dagar framöver. 
Imorn ska jag och Peppe in till stan för att handla mer julklappar. Känns oerhört jobbigt men det måste ju göras, brukar tycka att det är rätt kul att handla dom men känns inte alls lika kul i år. Men hoppas på att jag fortfarande tycker att det är kul att slå in dom iallafall. Agnes ska få vara med farfar medan vi är i stan, det brukar gå lite fortare om man inte har henne med sig alla gånger...
Tröttheten är som bortblåst. Jag ska upp typ 6 me Agnes antar jag så jag blir mer och mer stressad över att jag måste sova. Men vid det här laget så borde min kropp vara van vid lite sömn så det är nog ingen större fara.
Nattinatti på er som ska lägga er iallafall!

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0