Min Jul

Nu är det dan efter julafton om det är nån som har missat det. Hade en bra julafton trots vissa missöden. Agnes fick 40 gaders feber, men vi åkte till Peppes morbror på em. ändå. Men innan vi åkte öppnade vi julklappar. Sen vidare hem till svärfars och öppna några fler. Sen till Bäck och äta julbord. Agnes somnade vid 21 och vi klev upp vid kvart i 10 imorse. Har nog aldrig hänt tidigare, underbart. Idag har vi varit i Gullis och käkat ännu mer mat och öppnat ännu fler julklappar. Agnes trivs så himla bra där så det är kul, men hon har dock feber än. Hade verkligen trott att hon inte skulle hinna bli sjuk nå mer nu under 2010 men ack va jag bedrog mig.
I julklapps väg har jag bla. fått underkläder, almanacka, nagellack, smycken, dukar, the, lök hackare (!)... Jaa en massa. Av Peppe fick jag batteri drivna sko sulor! Underbart! Så nu ni kommer jag äntligen ha varma fötter i vinter när vi ska vara ute. Gemensamma saker vi fick va en video kamera och en brandsläckare. Så nu blir det filma mycket, mest på Agnes kommer det nog att bli...
Nä. Nu ska jag njuta av lugnet och sitta vid brasan. Jag är sjukligt nöjd över våran kamin. Den är riktigt snygg samtidigt som den avger värme. Vad mer kan man önska sig? 

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0