Inte frågetecken om allt

Jag har städat i flera timmar. Det gäller att hålla igång fysiskt när hjärnan går på högvarv. Nu är klockan snart så pass mycket att det är den 23:e. Dan före julafton. Jag har varken handlat klart alla klappar eller slagit in en enda. Känns sådär måste jag få påstå. Ska dessutom ha med mig Agnes o shoppa på stan imorn, känns inte bara sådär utan helt fruktansvärt faktiskt. Hon har inte världens bästa tålamod i köer eller liknande... Men men, allt går.
Den här julen blir annorlunda. Men hur den faktiskt blir vet jag inte, vet nog ingen.
Det som är bra i sånna här stunder, för dom bra stunderna får man inte glömma, det är att jag VET att jag har världens underbaraste lilla tjej som är den som håller både oss och humöret uppe!
/SQ

Kommentarer
Postat av: Anna

God jul!

2010-12-23 @ 14:22:51
URL: http://berglunda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0