Gott Nytt År!

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!

For till stan sent igår kväll och skaffade mej ett nytt pencillin. Hade tagit sig lite upp i njurarna så nu har jag fått ett rätt starkt pencillin. Så jag hoppas på att det här funkar nu! Är så dödligt less på det här nu.
Agnes är en myspropp idag. Hon går omkring här i sin pjamas än. Tänker inte ta på henne finklänningen förren det sista vi gör, lär inte hålla sig ren nå speciellt länge ändå...
Nä. Nu måste jag återgå till allt jag måste göra idag. Det är inte bara en sak kan jag lova...
/SQ

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, det är mina lips :)



Men oh nej, inte njurarna! Hoppas den nya medicinen funkar på rikt nu.



Puss!

2010-12-31 @ 13:46:53
URL: http://bestsundaydress.blogg.se/
Postat av: Nina

Gott nytt år till Dig ! :)

2010-12-31 @ 19:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0