Byta?

A L D R I G, aldrig mer ska jag dra me mig Agnes på stan. Speciellt inte heller när det är mellandagsrea! Direkt vi kommer in på en affär så skriker och gnölar hon och vill upp ur vagnen. Men en lös liten mini människa springandes omkring där det är rulltrappor och sjukligt mycket folk är ingen bra idé. Men, varför kunde jag inte räkna ut det innan jag for? Att en 1,5 åring kanske inte tycker det är så kul att sitta stilla först i bilen sen en halv dag i stan?! Ja, jag får skylla mig själv... Men kom hem tomhänt. Enbart mat till nyårsmiddagen.
Jag håller på att bli vansinnig. Min uvi ger inte med sig. Är utan symtom första dagarna med pencillinet men sen kommer det tillbaka. Jag har käkat iallafall 3 omgångar pencillin på en månad, om det inte till o me är 4... Ja, jag är less. Känns det så här imorn så får jag va hemma och fira nyår.
Så, min önskan ikväll är: Någon som kan tänkas byta kropp med mig? Om inte för all evighet så kanske bara enbart för imorn...?
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0