Äntligen! Golv köpt!

Ja, det blev en stads resa idag. Köpt golv till hela övervåningen nu, ett ganska mörkt golv. Men jag tror det blir skit snyggt när det är lagt. Även firat svärfar som fyller 60 år idag! Köpt en 10 bitars smörgåstårta, som kändes betydligt större än 10 men... Den va god! Men dyr, fruktansvärt dyr... Ska aldrig mer köpa smörgåstårta iallafall.
Agnes har badat och nu sover hon, hon va en väldigt trött liten tjej ikväll. Men fördelen med det är att hon blir ju väldigt gosig och kramig då. Det gillar vi.
Imorn blir en bra dag. På morron ska jag till frissan och klippa mig. Va ju faktiskt ganska nyss hos frissan men känns inte som om det blev nån större skillnad i frisyren, så hon ska bara få klippa lite framtill så det blir en liten annan look iallafall. Mitt hår är ju inte jätte enkelt att göra så mycket med men... Får se!
Sen på kvällen ska jag på massage. Är i stort stort behov av det, är inte bra i ryggen och nacken. Jätte ont, men har bitit ihop ganska bra och ganska länge nu så hoppas det känns bättre efter imorn.
Vedpannan som vi va sugna på blev inte av då säljaren helt plötsligt sålde den till den andra, som dessutom hade lagt ett lägre bud än vi men... Desto mer tid har vi nu att fundera på!
Nä. Nu in i duschen sen sitta framför brasan och glo på tv:n och göra lite läxa.
/SQ

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du ska få massage av mig nästa gång vi ses, vilket måste bli snart! Puss!

2010-12-29 @ 01:54:08
URL: http://bestsundaydress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0