Står på huve

Idag ska vi till stan. Hoppas jag hittar nåt på Gina för mitt presentkort men det återstår att se. Jag älskar presentkort!!
Föresten så fyller jag år snart. Typ om 5 veckor...
Inatt så vaknar jag av att Agnes står på huvud nedanför sängen... Hon har trillat. Men blev inte så mycket grin utan somnade om väldigt fort istället.
Idag kommer Peppe hem! Haha... Jag har gjort en låt till honom, men han skrattade bara när jag sjöng den för honom. Aja, det är tanken som räknas.
Sen hade jag tänkt mej att vinna hem största vinsten ikväll på bingon. Jag, Madde och pensionärerna... Kan väl inte vara så svårt?!

Nä, fara och rasta valpen och sen dra till stan. Man skulle ha haft sig en liten vovve, jag blir såååååå sugen. Men... Kanske får hålla mig till mina höns i sommar... Om jag kan fixa ett hönshus dvs.


/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0