Mätning/vägning/mammafika osv osv

Varit på Bvc och vägt/mätt Agnes idag. Hade inte hänt speciellt mycket... 66cm lång, men det va hon för en månad sen också, så jag hade fel i mitt troende om att hon blivit längre. Vägde 7400g, hon har allså gått ner sen vi blev utskrivna från barn2 (?) så nu ska vi ge olja i hennes mat två gånger per dag och se om det har nån effekt. Ny vägning om två veckor.
Mamma fika hos Merlinda, vilket va hur mysigt som helst.
Middag hos svärpära och sen en lång prommis med Madde och hund.
Men ikväll ska jag se Greys. Har dock inte sett förra avsnittet än men det kanske går för sig ändå... För ikväll måste det väl ändå vara ett avsnitt?!!
Imorn kommer Peppe hem. Ska bli skönt. Så skönt att jag åker på Bingo imorn kväll. Så vi ses inte då heller... Aja... Blir ju helg snart.

Nä, nu ska jag vara en elak mamma och gå och väcka mitt barn som ligger ute och sover i vagnen, annars blir det aldrig god natt för natten i det här huset.

/SQ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0