Less

Åh va less jag blir på allt som har med sjukvård att göra. Dom på barnmott. har glömt bort att skriva ut receptet på Agnes medicin, vilket jag märker kl 14 idag och apoteket stänger för helgen kl 17. Så nu hoppas jag att det hinns med innan dess ändå... Sen tyckte dom att hon äter alldeles för lite, men jag kan ju inte annat än erbjuda henne. Vägrar hon så vägrar hon ju... Men skulle pröva ge henne var 20:de minut, vilket jag nästan kan veta redan nu att det aldrig kommer funka... Men ska pröva iallafall.
Sen är jag less på slask, skitiga bilar och vintern i allmänhet. 
Nä, snabb städa lite sen ut i bilen och hämta mat kassarna.
/SQ

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej!

Vilken tråkig läsning här tidigare! :S Skönt att allt gick bra! Tänkte bara säga att när vi fick theodor köpte vi ett andningslarm till spjälsängen. Folk får väl tycka att man är extra försiktig, men de kändes bättre för mig med hjärtat och allt. Då vågade man iaf sova. Så lill skruttan får oxå sova med larm, så fort hon flyttat ur vår säng :P

Skönt att de gick bra för er iaf, många kramar från oss!

2010-04-01 @ 16:08:46
URL: http://www.fabodagard.se
Postat av: Susanne

Hej gumman. Jag hörde om er fruktansvärda upplevelse....vilken tur att det gick bra !

Vill passa på att önska er en Glad Påsk, vi drar till en stuga i skogen i Selet i morrn ;)

/ Susanne.

2010-04-01 @ 20:39:13
URL: http://susibygde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0