Sinar...

Det har varit en ganska så sömnlös natt. Har sovit sammanlagt 3 timmar. Första gången hon vaknade så ammade jag henne, men resten av gångerna så försökte jag men det kom ingen mjölk. Ingen mängd iallafall. Så om min ammning håller på att ge upp återstår att se idag. Igår fick jag lov att ge ersättning efter varenda mål jag hade gett henne från mig eftersom det inte räckte. Drygt på natten om man kommer måsta gå ner och göra ersättning framöver...

Nä, så den här morron steg vi upp halv 5. Samtidigt som Peppe typ. Om nån timme äre skola, sen föräldraträff och babymassage. 

/SQ 

Kommentarer
Postat av: Birk Emma

Ett tipps är att ha lagomt varmt vatten/mängd i termos och pulver i flaskan:)Då behöver inte du vakna så mkt och Agnes hinner få mat innan hon är alldeles upprörd;)

2009-09-09 @ 12:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0