Plöjnings SM

Åh va jag är trött idag. Agnes har haft en skit natt och jag skulle kunna göra vad som helst för att få sova en hel natt snart. Vi har varit och kikat på Plöjnings SM idag. Fast jag hade sagt innan att jag absolut inte skulle fara. Jag tycker absolut inte att det är skoj att stå och se på när traktorerna kör 10km/h och gör revor i marken. Men det va trevligt att träffa lite folk iallafall och fika gratis. Btw så vann jag en MP4 där Martinsons hade sin monter. Kasta pinne i ett litet hål. Jag är fruktansvärt pricksäker. Tack gode gud att jag sa åt Oskar att han va tvungen att kika när jag kasta, så han blev domare och vittne till min vinst. Aaa och tack Mats. 
Nu sover Agnes äntligen efter mycket skrik. Så jag ska smyga upp och lägga mig och läsa och sen hoppas på en bra natt.
/SQ

Kommentarer
Postat av: Sabina-mamma vid 15

Jag dog ju då jag såg Plöjnings SM skylten första gången - det verkligen skriker BONDE om robertsfors nu ;P

2009-09-27 @ 23:14:33
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0