Lyckad kväll

Kvällen blev oerhört lyckad. Jag är nöjd, och dom är förhoppningsvis också nöjda. Känns hur kul som helst att få lära känna dom efter alldeles för många år av "väntan". Kanske är vi lite lika varandra också. Både i utseende och i sätt.
Från o med nu kommer jag bara att köpa surströmmingsfileer. Guud så mycket lättare, och det smakar precis likadant. Det va nog fler som höll med mig ikväll om det...

Leila och Agnes.

Leila, jag&Agnes och Linda.
Nä, jag ska nog sätta mig och surfa lite tills Peppe kommer hem från partajandet. Sen blir det sängen och imorn kommer Mickan&Sofia. Blir himla trevligt!
/SQ

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Alltså jag är så STOLT över dig Sussi.....tänk tillbaka bara några år och se din växtkraft!



Känn rädslan men våga ändå!



Kram!

2009-09-13 @ 09:30:39
Postat av: fia

fråga mig inte varför men jag blir alldelens tårögd av detta inlägg.. :') och ni var faktiskt lite lika varann!

2009-09-13 @ 10:54:40
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0