Kamin sök

Igår så va vi  till Skellefte en sväng för att kika på kaminer. Vi hittade en men vi bestämde oss ändå för att vänta med det inköpet. Vi käkade på Tatung, 4 små rätter. Våran DVD pajade dagen innan så vi kikade runt på Elgiganten om en ny. Hittade ingen utan vi köpte en väska till kameran efter att jag skämt ut mig enligt Peppe. Jag va bara tvungen att fråga om hjälp för att hitta den där kamera väskan, fast det egentligen bara fanns och välja mellan 2 olika ungefär.. Men han va så grann han som jobbade där så jag gjorde det ändå.
Jaja.
Igår kväll va vi hos Rickard&Malin. Såg film och pratade om organdonationer.

Nu blir det att söva Agnes.

/SQ

Kommentarer
Postat av: R

Å imorron blir det visst slakt har jag hört, apropå organdonationer... ;)

2009-09-05 @ 11:24:51
Postat av: Leonard

Hej! Har lagt upp den nya designen nu, skriv gärna vad du tycker om den!



Trevlig helg!



Leonard



2009-09-05 @ 14:20:50
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: fia

du glömde skriva att du träffade MIG! :*

2009-09-05 @ 15:44:04
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0