Döden

Jaa imorn är det den stora dagen för Mu. Han ska dö. Eller som vi sa till grannflickan som är 4 år, han ska flytta till en annan lagård... Jag ska inte stå och glo på när dom ska skjuta han. Jag kollade på när grisarna skulle iväg förra sommarn. Dom studsade, den ena började klättra i en gran. Nä fy sjutton allså, det där med dödande är inte min grej. Men jag klagar iof inte när jag har kött i frysen... Imorn tror jag att vi ska förbi på jobbet och hälsa på Sofia&Senait. Om nu Agnes är på bra humör annars är det inge roligt...
Ikväll blev det en filmkväll här hemma med Peppe&Agnes. Peppe har nog varit den mest osociala och tråkigaste personen någonsin idag. Han har suttit och spelat ett bondespel som han har hittat på datorn. Helt i extas... Så jag och Agnes har tagit lös listerna i hennes rum och dragit ut spik. Så roligt har vi haft det.
Btw så äre inte så himmelens länge kvar tills det är dop. Å jag börjar bli nervöööööös... Agnes är hur lugn som helst...

Nä. Kanske skulle gå och lägga mig. Man vet ju aldrig om Agnes vaknar snart...

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0