Brinn av!

Asså jag brinn av! Blir galen på Jennings! Jag klev som sagt var upp halv 5 typ, trött och grinig pga. för lite sömn. Men jag pallrar mig upp, gör mig iordning, gör Agnes klar, toppfyller henne med mat så hon kräks släcker allt för att fara på skolan H E L T  I  O N Ö D A N ! ! ! ! ! ! ! ! ! För när jag kommer dit så är lärarn sjuk! Ja det är helt ok att vara sjuk MEN man kan väl för tusan fixa en vikarie! Särskillt när dom uppenbarligen visste att han skulle vara sjuk idag redan förra veckan. Åh så grinig jag blir, mer än tidigare.
Så nu sitter jag här och funderar på varför i hela världen jag ens har börjat skolan nu?!

/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

att jennings är sämst är ingen nyhet, den mest värdelösa skolan i hela sverige misstänker jag.

2009-09-07 @ 09:36:20
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Ja Sussi............varför började du skolan just nu? Kram...........

2009-09-07 @ 09:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0