Aldrig i mitt liv

Va hos tandläkarn idag för koll. Måste tydligen dra ut en tand. Min visdomstand. Han sa att det inte va lönt att hålla på o spara den, men det tyckte jag. Aldrig i mitt liv att dom ska få dra ut en tand från min mun, tänkte jag då... Men tillslut så kom vi överens om att den ska bort den 30/9. Jaja... Smärta.
Agnes fick vara med Elin (som jobba där) medans jag skulle röntga och undersökas. Hon va helt omöjlig att ha på magen, det va inte roligt alls tyckte hon.

Nä, tyvärr blir det inga bilder förren våran dator är fixad... Btw så kommer prästen snart för att prata om dopet. Å Peppe kommer inte hem förnst imorn kväll...

/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

klart du ska dra ut den, dom är inte bra till nåt dom där! :)

2009-09-10 @ 14:17:53
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0