Slakt

Nu har jag varit ute med barnvagnen på promenad med Madde&Linn. Blev en lång prommis.

Ikväll skulle jag vilja fara till Merlinda och Lowa och hälsa på. Men jag vet inte om det hinns med riktigt. Måste vara hemma när folket kommer och hämtar deras kött från Pu&Ru. Men man kan ju hoppas att dom förstår att dom inte behöver komma så sent...

Snart ska jag hämta Peppe i slakteriet för han ska ner på Robban och klippa sig. Sen tillbaka till styckningen igen. Undrar när det blir middag här ikväll... Igår åt vi halv 8. Då har man gått och varit hungrig länge och sen när man väl ska käka är man inte hungrig längre. Konstigt hur kroppen fungerar.
Nä, nu ska jag ta och klä på Agnes fleeceoverallen och kasta oss i bilen, igen.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0