Ooopps...

Idag har vi som sagt var varit på babysim. Allt gick jätte bra och Agnes älskar att sprattla omkring i bassängen. Hon skulle dyka idag också, men jag va lite för snabb att "dyka henne" så hon drog i sig halva bassängen. Men bortsett från det så gick det fint. Nu sover hon i soffan.

Ikväll ska jag på Me&I party hos Jenny. Blir skoj och se om man hittar något skojsigt, antingen till mig eller Agnes. 

Idag har jag även försökt få in kalvarna i lagårn för att dom ska inse att där finns det vatten. Men dom är ju så korkade så dom förstår inte vad jag säger. Peppe säger att jag ska gå in i hagen och fösa in dom. Jojo... Innan jag kliver in och försöker med nåt sånt så ska jag ha bevisat att dom är snälla djur... Så jag har burit vatten i en balja men den är dom rädda för. Inte mycket stake i dom inte.
Jag hade tänkt dammsuga, men nu när Agnes sover vill jag inte väcka henne. Vi har en hel skog på golvet så det är verkligen behövligt. Det är vagnens fel. Men nu när jag vet att det finns typ däck skydd så ska jag nog kika efter sånna. Måste vara guld värt.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0