NU äre dags

Nu har jag torkat lite golv, det är dock "lite" golv kvar... Men men, det är en början. Torka fönstren skiter jag faktiskt i att göra i höst. Får bli till våren. Tycker verkligen inte jag får nån tid över till det. Jag ser fram emot när Peppes mamma har lov så jag kan få lämna Agnes hos henne en dag. Då kanske jag kommer ikapp med allt som skulle ha gjorts här hemma.

Jag har fortfarande ont i halsen. Det är alltså en förkylning på gång. Skoj.
Varit på skolan och haft foto. Naturligtvis så glömde jag lösenordet till datorn hemma så jag har bara haft gamla bilder att jobba me. Trist.
Sen mötte jag och Agnes upp Peppe på banken för att göra klart inför bilköpet. Som faktiskt blir av i em. Jag och Madde ska susa iväg till Gamla Falmark och hämta den. Ä N T L I G E N !
Agnes börjar vakna till i vagnen så jag ska ta och berätta för henne att mamma är en otroligt rolig mamma när hon torkar golv. Jätte social.
/SQ

Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Har dragit igång en "Music Awards" på bloggen, rösta gärna på din favorit! :D



Hoppas du får en trevlig kväll! :)



Leonard

2009-10-12 @ 21:18:30
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0