Massage

Imorse steg jag upp vid 7 för att göra mig klar för att fara till B-M för massage. Typiskt när man ska iväg så sover Agnes hur bra som helst, jag fick väcka henne 10 minuter innan vi skulle fara. Lämnade henne hos Madde och sen for jag till Fröbäcken.
Ja massagen va verkligen välbehövlig. Hade väldigt spända muskler och bäckenet va snett. Måste försöka ta tag i det där med bäckenet igen... Ringa sjukgymnast och sen börja göra övningarna. Men jag tänker alltid "sen"...
Nu sover hon och jag stökar på. Har tagit fram ytterlår ur frysen, så jag tror att det blir nån slags gryta på det. Får låta fantasin flöda!
Nu tycker jag verkligen att Elina ska föda snart. Om jag är övervänt, hur övervänt ska då inte hon vara? Men jag tror att hon ligger på BB innan söndag. Helt övertygad.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0