Inte en enda gång

Agnes har inte vaknat en enda gång inatt. Hon vaknade första gången halv 8. TÄNK om jag hade gått och lagt mig i tid jag också...
Idag ska vi till Gullis. Sen är det nog inte så många fler planer för dagen... Jag gruvar för att det är skola imorn. Oj så stor lust jag ha att bara skita i allt me skolan. Men har jag gått så här långt på kursen så kan jag ju inte ge mig... Men får se om det verkligen blir matteb till våren eller inte...
Agnes har börjat göra så roliga ljud nu. Hon tycker nog om sin egen röst låter det som.
/SQ

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Jag vill bara att du skall veta att jag läser din blogg varje dag.............jag är dålig på att skriva kommentar.....men EN trogen läsare har du!



Kram...........

2009-10-18 @ 10:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0