Inlåst

Har suttit och sett programmet "Inlåst" ikväll. Dom där grabbarna kommer aldrig att förändras. Mer eller mindre så kommer dom hålla på. Det funkar så. Helt övertygad.
Ikväll har Gullis borna och Peppes päron varit här och druckit kaffe och fikat. Skönt att fått fördriva lite tid med nå sällskap. Jag har även hängt upp nya gardiner i vardagsrummet. Jag tycker inte alls det är roligt att hänga upp dom men det känns ganska bra när det är gjort. Jag har däremot en enorm panik över att jag inte har torkat fönstren än. Börjar bli lite kyligt nu... Jaa du Sussi... Fattar inte vars tiden försvinner.
På lördag vare tänkt att jag skulle fara ut, kanske på krogen. Men nä, jag pallar nog inte att vara ifrån Agnes. Klarade knappt en timme idag. Hon har blivit så himla mamma/pappa sjuk. Skriker när det är nån hon inte känner som håller i henne och gör verkligen skillnad på folk. Min lilla, lilla tös... Jag är brano lyckligt lottad som får ha henne.
Agnes sover. Peppe är borta. Jag tycker inte alls om att vara ensam vaken. Till och me Frans sover.
/SQ

Kommentarer
Postat av: minja

Knepigt att barn kan bli så där mammig och pappig. När kevin var runt tre månader fick ingen annan hålla i honom. Det var bara mamma och pappa som gällde:>

2009-10-06 @ 17:17:23
URL: http://minjatk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0