Beslutsångest

Ja den här natten va också helt ok. Hon vaknade halv 6 och ville äta och säga några ord innan hon igen somnar om. Nu sover hon och jag har dragit mig upp för att göra mig och väskan klar för babysim. Efter det ska jag på 8 veckorskoll hos barnmorskan. Grejen är det att Agnes är dubbelt så gammal men det är väl bättre sent än aldrig.
Jag har beslutsångest. Ska jag följa me brudarna ut på lördag kväll eller ska jag stanna hemma. Ut, stanna hemma, ut, stanna hemma... Tror garanterat att jag kommer få kul om jag följer med ut, men det är det där att ta sig iväg. Ta sig iväg utan att längta ihjäl sig efter skruttan och utan att oroa sig.
Nä, fortsätta packa den enorma väskan...
/SQ

Kommentarer
Postat av: Leila

Klart du ska gå ut, nån gång måste vara den första :=) o kommer du bara iväg blir de super!!

2009-10-22 @ 17:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0