Vill köpa

Peppe kommer inte hem ikväll heller, utan det blir imorn kväll istället. Men jag har nog ändå fullt upp i eftermiddag så jag håller mig nog sysselsatt. Blev bjuden på middag hos Madde idag, skönt med lite sällskap.
Jag har suttit och kikat in kläder (som jag ändå inte har råd med, man blir inte fet på mammapengar...!) Men det är mycket jag skulle vilja ha...
Ett litet urval från Bubbleroom här nere.
Jeans från D Brand


Jeans från Rock & Republic


Hängsleklänning från Brooker


Tunika från Bubbleroom

/SQ



Kommentarer
Postat av: Karin

Haha ne verkligen inte!



Åh vilka snygga kläder! :D Den där klänning finns på Ellos också, tänkte beställa den förr :)

2009-11-09 @ 17:33:02
URL: http://inkarinsshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0