Svaren på frågorna

Jag har äntligen fått upp adventstakarna. Nu ska jag bara vänta på att Agnes får nån ro i sin lilla kropp och somnar så ska jag stryka gardiner och dukar.

när ska du och malin få tummen ur era söta små rumpor och komma hit till skellefteå och hälsa på mig? börjar vara lite övervänt nu ;) /Fia
Ja det vet jag ju inte än... Men S N A R T ! Jag lovar.

1, Hur trivs du med livet som mamma?
2, Hur tycker du det går att plugga vid sidan om Agnes?
3, Vad har du för framtidsplaner? 
4, Vad är ditt favorit godis?
5, Skulle du vilja ändra på något i ditt liv och i så fall vad? 
6, Hur trivs du med att blogga dagligen samt hur lyckas du hålla inspirationen igång för att skriva?
7, Vad är ditt drömyrke?
8, Har det funnit någon/några förebild i ditt liv?
9, Vad gör du för att unna dig själv något?
/Emma
1, Jag älskar livet som mamma! Förstår inte vad det var för liv man hade innan, det måste ju vara det här som är meningen med livet.
2, Det är inte lätt. Särskilt när Peppe inte är hemma varje kväll. Men jag försöker få det att funka. Kommer dock att måsta sluta en kurs, för jag hinner verkligen inte. Önskar att dygnet hade fler timmar.
3, Framtidsplaner... Jag ska plugga till nåt, kanske sjuksköterska eller något annat i den stilen. Jobba som undersköterska har jag inte tänkt göra iallafall. Sen ska jag ju ha en hund... Så äre bara.
4, Favvo karra är lätt choklad och saltlakrits!
5, Jag vet inte riktigt... Nöjd är man väl aldrig. Att man ansträngde sig mer i gymnasiet och verkligen satsade på skolan istället för att sitta och spela kort på lektionstid. Det hade ju underlättat nu. Sen skulle jag ju vilja ha mer självkänsla, det hade inte heller skadat.
6, Blogga är en avkoppling för mig. Inspirationen får jag av allt som händer omkring mig, mest Agnes. Men nog finns det dagar som man inte är peppad på att skriva ett skit och då gör jag oftast inte det.
7, Drömyrke... Polis eller nåt annat fartigt jobb.
8, Ja många. Syster är ju en, just därför hon fick vara gudmor till Agnes också. Sen är det familjen i Gullis och Anna-Karin och Niklas. 
9, Jag älskar verkligen min lilla Agnes men ibland behöver man få vara ifred, då brukar jag fara på pensionärs bingo. Väldigt avkopplande.

När ska vi ses igen? Skulle vara kul om våra småtjejer fick träffas snart! ;) /Merlinda
Får höras till veckan! Kan vi fika och surra! 

Nyårsplaner? /T.G
Blir middag med vänner. Nykter nyår för mig, vilket känns helt underbart faktiskt.

/SQ



Kommentarer
Postat av: emma~

Vad roligt att få läsa alla svaren på frågorna jag ställde. Sen vill jag bara säga allmänt att jag blir glad av att läsa din blogg. Du har alltid varit duktig på att genom text förmedla dina känslor och just nu tycker jag att du förmedlar kärlek och glädje genom din blogg. Fortsätt med det!



P.S Agnes är verkligen bedårande söt!

2009-11-28 @ 13:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0