Surrsurr

Ikväll så har Sofia varit här och sett Idol med mig och Agnes. Hon hade med sig en massa gott vilket är ett stort plus! Dessutom färgade hon mitt hår så nu slipper jag min hemska utväxt. Peppe är hos Rickard och dricker öl och surrar. Grabbsnack kanske. Måste ju finnas nåt sånt när det finns tjejsnack... Aaa iallafall så vet jag inte vad Agnes har haft för fel ikväll. Hon har varit som en ond liten människa. Somnade för bara ett tag sen (min kl. visar nu 23:41). Det är inte ok. För det betyder att jag har försökt få henne att somna toklänge. Men nu sover hon iallafall, vilket jag hoppas hon gör även inatt. Natten som va sov hon från 21:30 till 08. Sjukt härligt.
Idag har vi efter många om och men varit till Kerstin. Mycket bla, bla, bla... Sen åkte vi iväg till Peppes jobb där kontors damerna ville se Agnes. Så hon fick känna sig som en apa i en bur. Alla ville kika. Sen tog Peppe med Agnes hem och jag for på Obs för att handla. Tog en hel evighet, man ska INTE fara på en fredag. Värdelöst och sjukt mycket folk. Sen sprang jag in på H&M och köpte en tröja till Peppe från Agnes på farsdag. Hittade så sjukt mycket fint till Agnes och snygga underkläder till mig, men köpte ingenting... Handlade för alldeles för mycket på Obs så jag får stå mitt kast...
Jaa.. Nää känner att jag har mer att dela med mig av men tror jag sparar en bit av kakan till imorn!
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0