Så nöjd

Jag är så nöjd. Jag har börjat med att lägga Agnes i sin egen säng på kvällen när hon ska sova. Hon får flaskan där och sen stoppar jag in tutten och pussar henne god natt. Sen väntar jag där tills jag tror att hon har somnat och stoppar in tutten igen om hon börjar skrika. Igår stoppade jag in tutterutten 2 gånger, ikväll ingen. Hur skönt som helst. Tidigare sövt henne i vagnen och sen burit upp henne. Men nu när hon har blivit mer lätt väckt så va vi tvugna att komma på nåt annat.
Imorn ska Peppe till Skellefteå på nåt möte. Sen kommer han hem och då måste jag plugga. (Han har sin lediga dag).
Nä nu blir det sängen för hela slanten.
/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

va skönt, hon är så snäll din lilla tjej :)

2009-11-17 @ 09:52:35
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0