Råttvarning!!

Jag har en RÅTTA under diskbänken. Finns det nåt djur som verkligen skrämmer skiten ur mig är det råttor. Jag hatar dom av hela mitt hjärta. Det är sånna här gånger jag verkligen saknar Peppe. Han är inte hemma förren på fredag, så tills dess måste jag dela hus med det där odjuret. Kommer vara rädd för att den ska smita upp i sovrummet och ner under täcket till mig. Jag har spärrat in den i skåpet så gott jag kan med gummisnoddar, skohorn och stolar. Hoppas den håller sig där då.
Den är säkert så här stor!!!
/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

men fyyy så hemskt! stackare där som måste vara ensam hemma! önskar att jag bodde närmare..

2009-11-11 @ 23:22:47
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0