Lite ledsen

Jag är lite ledsen för att jag har färre prenumeranter (stavas?) än Sofia. Så jag tycker att alla som läser min blogg ska fixa bloglovin. Så det så.
Agnes sover nu. Jag skulle ha stökat ur och sen i diskmaskinen men jag vågar inte chansa att Agnes vaknar. 

Saknar verkligen Pepps ikväll men imorn får vi hem honom. Då ska vi ha myskväll med Idol och äta gott. Ska bli oerhört skönt att ha honom hemma.
Ikväll ska jag lägga mig tidigt så jag orkar läsa min nya bok. Så ska mata mina firrar och skörda mina potatisar sen lägga mig.
Nattinatti.
/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

näää, sluta! nu måste jag oxå ragga prenumeranter!

2009-11-27 @ 10:14:19
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0