Kratta

Har sovit som en kratta inatt. Somnade efter 2 och var död när Agnes vaknade halv 5 för att äta. Men sen låg vi i sängen och myste ända till halv 11. Rekord för oss tror jag bestämt.
Idag ska jag och Agnes hälsa på på jobbet en stund sen ska vi handla lite. Men nån stor handling blir det inte för pengarna ska sparas till på lördag för då är det Ikea som gäller!! 

Nu vill jag bara att Agnes ska vakna snart så vi får fara ner på Robban. Jag har slut snus och är rätt sugen...
Sofia skulle komma ikväll och vara med Agnes en stund så jag hinner plocka undan lite här hemma och greja på. Man hinner ju sååå mycket när man inte har Agnes man ska underhålla samtidigt.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0