Grattis!

Agnes har inte haft en bra natt. Vaknade igår kväll tusen gånger och sen vaknade hon redan kl. 2. Jag gav henne mer mat än vanligt igår kväll, men det kanske bara gjorde att hon fick magknip... Jaa det är inte lätt att veta. Sånna här gånger skulle man ha varit tankeläsare.
Peppe kommer inte hem ikväll, skulle sova i Sundsvall.
Grattis Renita till den lilla killen! 
Varenda gång nån får barn så får jag det där pluppa ut bebis suget igen. Inte alla vaknätter och ömma tissar utan bara själva förlossningen. Jag skulle kunna göra om Agnes förlossningen måååånga gånger. Men det sa jag nog inte just då.... Nää som det känns nu så blir det bara ett barn! Jag vill sova.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0