Frågestund!

Jag ska sälja volvon imorn förhoppningsvis. Men bara för det så är regbeviset borta. B O R T A ! ! ! !
Så nu har jag beställt ett nytt. Drygt.
Jag ska jul städa idag. Det är min plan. No more.
Jag har typ 70-80 unika läsare varje dag, 1 kommentar per dag. Som är från Fia. Inget illa menat Fia, jag gillar dina kommentarer. Dåligt säger jag.
Så bara för att jag vill ha något att svara på så startar jag en frågestund. Ask me, vad som helst som är av intresse. Svarar när jag får tid ikväll.
/SQ

Kommentarer
Postat av: FIA

haha!



men okej, en fråga sa du: när ska du och malin få tummen ur era söta små rumpor och komma hit till skellefteå och hälsa på mig? börjar vara lite övervänt nu ;)

2009-11-27 @ 10:35:58
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: emma~

Eftersom jag inte ser så många frågor så passar jag på att ge dig en lång lista med frågor som behöver besvaras;) Lycka till!



1, Hur trivs du med livet som mamma?

2, Hur tycker du det går att plugga vid sidan om Agnes?

3, Vad har du för framtidsplaner?

4, Vad är ditt favorit godis?

5, Skulle du vilja ändra på något i ditt liv och i så fall vad?

6, Hur trivs du med att blogga dagligen samt hur lyckas du hålla inspirationen igång för att skriva?

7, Vad är ditt drömyrke?

8, Har det funnit någon/några förebild i ditt liv?

9, Vad gör du för att unna dig själv något?



2009-11-27 @ 16:49:56
URL: http://emma87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0