Fasansfull kväll

Vilken fasans full kväll. Har försökt söva Agnes i 2,5h. Hon har varit helt hysterisk. Nu tror jag hon äntligen sover i vagnen. Hoppas bara på att hon inte vaknar när jag lyfter över henne till sängen...
Före det va kvällen riktigt bra. Gick på skyltningen med väldigt bra sällskap och snik åt saffranskakor och drack saft. Köpte julgardiner till köket och nå julte med saffran i som va riktigt gott.
Sen gick jag och Malin på en lång promenad. Trodde jag skulle frysa ihjäl men innan vi va hemma va jag dyngsur av svett. Skönt.
Nu ska jag lägga mig. För imorn äre skola. Jag ska berätta för min lärare att jag inte pallar av hennes kurs och sen vara på foto lektionen. Tills vidare iallafall...
Nattinatti.
/SQ

Kommentarer
Postat av: Elina

Hoppas Agnes sover bra inatt :)



Calle gick isäng tidigt för han kände sig så trött, så jag å Gry har varit uppe och städat och grejat på ett tag nu så han skulle få sova i lugn å ro ett tag - men nu börjar jag va sugen på å gå och lägga mig också, ögonen går i kors på mig snart. Hoppas Gry också kan tänka sig att sova, hon ha inte sovit så bra de senaste 3 nätterna...



Förresten, om du har lite å göra imorn efter skolan så kan du ju komma förbi här en sväng.. är alltid kul med sällskap :) Puss å gonatt

2009-11-29 @ 22:53:40
URL: http://candypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0