Vrede

Det är tråkigt. Du har aldrig sett mig gravid, du kommer nog inte hinna göra det heller. Är det så att vi inte setts på 9 månader? Tydligen. Du missar ju så mycket. Jag trodde nånstans att du också skulle känna kärlek till det här än så länge ofödda barnet. Som jag gör. Men det kan du omöjligen göra.
Det är ditt fel. Det är faan ditt fel att jag inte vill fylla år längre. Jag försöker tycka att det ska kännas roligt, som jag alltid gjort. Men det känns bara jobbigt och jag förknippar dagen med stor besvikelse istället för glädje. För hallå, jag har faktiskt älskat att fylla år. Jag hoppas du bestämmer dig om du tänkt dyka upp på vårat barns födelsedagar o dylikt redan nu, för du ska inte få förstöra ännu en dag.
Gud vad jag hatar dej.

Kommentarer
Postat av: Anna på Berglunda

Klart du kan tycka det är roligt att fylla år. Du klarar dig väl bättre utan den här personen som du inte tycker om? Lägg inte energi på såna personer, lägg energi på personer som faktiskt dyker upp och som bryr sig. Det är ju hans/hennes förlust om h*n inte vill va delaktig i ditt liv eller bebisens.

2009-05-08 @ 16:30:46
Postat av: Anna på Berglunda

Klart du kan tycka det är roligt att fylla år. Du klarar dig väl bättre utan den här personen som du inte tycker om? Lägg inte energi på såna personer, lägg energi på personer som faktiskt dyker upp och som bryr sig. Det är ju hans/hennes förlust om h*n inte vill va delaktig i ditt liv eller bebisens.

2009-05-08 @ 16:31:25
Postat av: Anonym

ops, dubbeltryckt...

2009-05-08 @ 16:32:22
Postat av: fia

älskade vän <3

2009-05-09 @ 10:14:46
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: Ida

Lilla gumman.. Det finns andra som redan älskar ditt lilla bebis och som kommer vara där varje födelsedag!

2009-05-09 @ 15:51:06
URL: http://frokenlindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0