Händelserik helg

Ja det har varit en händelserik helg.
Fredag så umgicks vi med Rickard&Malin, blev en lugn o trevlig kväll.
Lördag hade vi kalas för alla kompisar. Tack så mycket för presenterna! Väldigt uppskattat! Jag fick presentkort så jag skulle kunna gå till frissan. Typ redan på onsdag! Så då får vi se hur jag ser ut efter det. Bra förhoppningsvis...
På kvällen grillade vi hos SimonE, efter det drog killarna till stan för att gå på krogen. Jag for hem för att njuta av ett bad. Men när jag ska ner i källarn för o kolla tempen så gör jag en snygg vurpa i trappen. Jag skrapar upp mitt knä och armbågar mig själv i magen. Skönt, not. Slutar med att jag blir orolig när jag inte känner att den sparkar nåt så jag ringer på förlossningen och frågar om man kan "råka krossa bebisen på något vis?". Med tanke på att jag hade fått så mkt sammandragningar så drog jag och Elina in till Skelet för att kolla upp om bebisen mådde bra eller. Slutar med att jag inte får åka hem för att jag har för mycket förvärkar så jag får ett rum på bb och Elina ringer till Peppe och säger att det kanske är läge att han kommer. Så där vid 02 får jag en spruta och förvärkarna börjar avta, Peppe kommer in med Calle vid 04 eller nåt.
Söndag morron va inte Peppe den lättaste att väcka och få upp ur sängen... Han hade sovit kanske 5 timmar, och när man varit på krogen behöver man typ dubbelt, minst... Jag hade däremot sovit 1,5 timme och va pigg som en mört.
Gjorde ultraljud och sen fick vi fara hem. Inte en sekund för sent med tanke på att släkten skulle komma och fira oss i Bua.
Direkt jag kommer hem börjar jag att göra två kladdkakor och duka. Det blev sjukt mycket folk, men det va kul. Riktigt kul. Bilder kommer sen idag när jag orkar ladda upp dom.

Idag är det 30 dagar kvar innan Bf. Barnvagnen fick vi igår så nu blev man riktigt övervänt. Men den får gärna stanna kvar nån vecka till men sen är det fritt fram. Jag känner på mig att jag inte kommer gå över tiden, bara för att jag tror det kommer jag gå över 2 veckor. Hmpf..

Ut i solen och steka.

/SQ

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken helg gumman. Hoppas den stannar kvar inne i magen en stund nu. ;) Allt bra idag?

Puss

2009-05-18 @ 12:30:10
URL: http://plumpis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jo, det är bara bra! Slutar för dagen nu :)

Ska hem och laga middag.

Ska vi fota magen ngt mer?

Puss

2009-05-18 @ 16:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0