Små skallarna

Det är sjukt hur varmt det blir i vårat sovrum på morron när det är sol ute. Man blir alldeles matt och bara måste stiga upp för att inte kvävas.

Idag funderar jag på om jag skulle ha bakat ytterligare något inför födelsedagen. (Och för imorn då Fia&Malin kommer...) Men jag måste ner och handla innan, har ingen mjölk hemma. Sen ska jag och Elina luncha ihop, sen hem och baka och elda så jag får varmvatten. För idag ska jag duscha på dagen!! Mitt hår klarar inte av att bli duschat på kvällen för dagen efter så är det som ett skatbo... Ojojoj, snacka om i lands problem.

Imorn kommer som sagt var Fia&Malin. Vi ska väl spela nå kort och sen ska jag övertyga dom att spela bondespelet en sväng också. Sjukt skoj spel. På lördag ska jag in till Skelet till syster. Köpa present till min kära brorsson som fyller hela 1 år på söndag och sen på studiebesök på förlossningen. Jag smyghoppas nästan lite på att vi får köpa nå kalvar snart, kanske redan i helgen? Då kommer jag inte ha tid med nåt annat än och gosa sönder små skallarna på dom...

Nä, jag måste äta mej en husmans nu. Utan pålägg, för det åt Peppe upp som godis igår kväll till Greys. Tack så mycket älskling.

/SQ


Kommentarer
Postat av: fia

baka massor till mig!



men peppe då, du får ge han smisk när han kommer hem.. puss!

2009-05-07 @ 09:44:13
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: minja

Åh. har du bondespelet?! Jag älskar det, men alla jag känner hatar det, så jag har inte spelat det på typ 10 år!;O ;/



Haha, karlar är ju bara för underbara ibland..;b

2009-05-07 @ 14:38:52
URL: http://minjatk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0