Tjock o på smällen

Ja det har inte blitt mycket bloggning senaste dagarna. Internet har krånglat lite sen kände jag mig dödssjuk igår så då låg jag hela dagen.
Idag känns det dock bättre. Jag håller på att komma på va jag ska baka inför våra födelsedagar... Det är roligt att baka, men bullar har jag aldrig lyckats me men jag ska verkligen försöka en gång till...
Jag känner mig så trött och slut. Om jag fick bestämma så skulle dom här resterande veckorna gå lite fortare så man får pluppa nångång. Konstigt nog är jag smygless på att vara tjock och gravid. Men oj va jag längtar efter den lilla i magen.
Fick order om att lägga ut en bild på magen igen, men Peppe är inte nån höjdare på att ta kort så det blir inget. Inte nu iallafall.
Men min sambo är bra på mycket annat. Förutom att se ut så här så är han en höjdare att ha ute på gården. Han är händigare än man tror... Älsklingen min. <3

Ikväll blir det pasta&skinksås till middag. Tips till er som inte vet vad ni ska laga till för middag.

Nä, nu ska jag återgå till mina sysslor...

/SQ

Kommentarer
Postat av: Sabina

I helgen ska ni komma och äta tårta för då fyller Leon 1 :D

2009-05-05 @ 19:06:02
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: minja

Be någon annan ta kort på magen!;> i wanna see!

2009-05-05 @ 22:02:50
URL: http://minjatk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0