Silver schampoo?

Idag blev det ju sol till slut ändå. Tack för det.

Jag har umgåtts me MalinS idag. Vi va en sväng ner till stugan och kollade på nå sten som hon o Rickard skulle använda på gården. Sen for vi till Micke o Anna för Malin skulle hämta sina Tupperware grejer. Sen ner på Robban på systemet och på Ica för att handla lite smått. Vi hade även tänkt oss på bibblan och hårsalongen men båda var stängd idag. Är det någon som har använt silverschampoo nångång? Tänkte se om det funkar på mitt hår för att göra slingorna liiite ljusare.

Igår grillade vi med Jenny, Peter & Liam. Riktigt trevligt och Liam orkade hålla ut ända till halv elva! Inte dåligt för att vara en liten pös. Trots en del krigsskador och rejande va han på gott humör.

Nu ska vi snart till svärpära på middag. Skönt att slippa laga mat... Peppe har just kommit hem efter att ha vart och spridit skit i Flarken. Så det är kanske bäst att jag börjar göra mig klar.

/SQ

Kommentarer
Postat av: minja

jag har använt silvershampoo. det nöter ju iofs lite på håret, men det funkar! ska du köpa det så tycker jag att du ska köpa det hos en frisör - deras shampoon nöter inte lika mycket på håret:)

2009-05-23 @ 15:28:12
URL: http://minjatk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0