Bm besök

Åh nu har jag o Malin varit inne på varenda affär i Robban känns det som. Först va vi iallafall till barnmorskan. Mitt blodvärde hade stigit, vilket va bra men jag trodde det skulle vara lägre eftersom jag har varit så sjukt trött. Den hade fortfarande inte fixerat sig helt, men det kunde den tydligen göra bara nån timme innan förlossningen också så det var inget att hänga upp sig på. Jaa hur som helst så verkar h*n bara må bra där inne i magen.
Handlat på Ica har jag gjort också, kände mig som en pensionär där jag gick med mina rabatt kuponger... Sen kände jag mig helt plötsligt som en 3 barnsmor när jag gick och plocka 2 falukorvar, 2 broccoli påsar, frukt för ett helt år framåt osv... Men nu finns det hemma iallfall.
Ikväll ska vi grilla hos svärpära, sen vet jag inte. Kanske en sväng till Jocke&Sandra om vi inte blir allt för sena från middagen.
Nu måste jag kika om getingen har självdött inne på toan så jag får hänga upp tvätten... Jag går inte in där förnst den är död, om så tvätten ska få börja mögla!

/SQ

Kommentarer
Postat av: Angelina

Åh det förstår jag! inte länge kvar nu! :D

Kevin fixerade sig inte förns vi var på förlossningen! :)

2009-05-29 @ 14:58:38
URL: http://anjjelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0