Simmning och bebis kläder

Helt sanslöst att jag är uppe nu. Hade slut ström på mobilen så när jag vaknade, vilket måste ha varit vid kvart i 7, så hade jag inte en susning om vad klockan kunde vara. Gissade på 8 när jag låg där men så va inte fallet... Jaja, uppe är jag iallafall, sova kan jag göra i mitt nästa liv.
Va och simma igår med Elina o Malin. Hur skönt som helst i vattnet då det är både babysim och handikappbad på onsdagar. Bebis tyckte nog inte det va lika kul, det sparkades rejält och ett tag kändes det som om jag hade ungen i halsen. Jaja. Shoppade ju 2 små grejer igår till bebis.


En pyjamas i en färg som jag tycker är rätt diskret.
Naturligtvis måste jag ju köpa nån lill mössa till det den lilla.

Ja så bebis garderoben växer lite då och då. Har inte alls mycket bebis kläder men man lär ju garanterat få en del där i början av släkt så jag är inte orolig över att ungen ska måsta vara naken.

Idag jobbar jag em. Imorn fm. Imorn är det även den stora dagen! Jag ska ha lönesamtal. Shit pommes. Jag som hade ställt in mig på att jag inte skulle behöva ha något men chefen har tydligen ändrat sig så nu blir det av ändå.

Nä, nu när man är vaken så tidigt så är det väl lika bra att käka nå frukost!

/SQ

Kommentarer
Postat av: AnnaChristophersson

Åh så sött!

2009-03-26 @ 13:13:57
Postat av: malin

jag tycker syn dom dej för löne samtalen me din chef :S min är bra.... å så sött

2009-03-26 @ 14:57:19
Postat av: minja

Åh, Kevin har en liknande body som den där du inhandlade! Den är sååå sweet. (och han trivs i den;)

2009-03-26 @ 22:01:32
URL: http://minjatk.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej! Tänker du släcka ljusen på Earth Hour imorgon?



Ha en trevlig helg!

Leonard

2009-03-27 @ 20:19:50
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0