Pissnödig, foglossningar och sömnbrist

Jag och Peppe är lediga idag. Vaknade kl 7 imorse av solen, så jag steg upp... Känns små drygt att jag inte kan sova ut längre. Jag är så fruktansvärt pissnödig hela tiden, dag som natt. Foglossningar vissa dagar som gör att det känns som jag ska delas mitt itu. Uppkörd i magen, för att det börjar bli trångt så tarmarna inte har någon plats. MEN det är tur att jag är så himla gla i min mage så då känns det som jag klarar allt. Det är en konstig känsla. Att det känns som man klarar allt, att man kämpar för minsta grej. Det är nog den känslan jag har saknat, jag som alltid brukar ge upp. Lägga mig ner och hoppas på att livet sköter sig själv eller att det ska ta slut. Skönt att saker och ting bara kan vända.
Tanken var att jag skulle till stan i em. till Kerstin på samtal, men jag skiter i det idag. Känner mig inte riktigt fräsch så jag blir hemma och tar det lugnt istället. Ska ut och sätta mig och sola. Lill bäääsen tycker om solen också, blir som helt galen när man sätter sig och solar. Myys. Peppe lär väl sova till 11-12 nåt så jag får tassa lite på tå här hemma. Det är en man som verkligen kan sova!
Tack Fia för att du hittade min låt som jag sökt från Robinson reklamen!

/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

varse ;)

2009-03-18 @ 09:57:53
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0