Obeskrivligt

Åh va bra det gick hos Bm idag. Hjärtljuden lät fint, magen följde kurvan och hade inte så fasligt lågt blodvärde. Men lill bäääsen tyckte inte alls det va så skoj när vi skulle lyssna på det tickande hjärtat. H*n sparkades och snurrade på där inne. Blev alldeles till mig när hon sa att det va helt ok om den kom om 9 veckor. Shit tänkte jag, det är ju snart. Det är inte förnst idag jag har börjat känna den där riktiga nervositeten över förlossningen och att jag faktiskt ska bli mamma snart. Men samtidigt en helt obeskrivbar känsla som gör att jag blir alldeles varm i kroppen.

Nä, ska upp tidigt imorn för jag ska till Kerstin kl 9 så det är väl bäst och lägga sig nu om man ska orka upp!

/SQ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0