Mörker, råttor, musar och inbillning

Allså, äre bara jag som är sjukt mörkrädd eller är det så att det spökar i Bua? En annan grej är att det kändes helt uppriktigt som om det sprang något över min fot när jag satt i soffan. Tänk om vi har råttor inne?! Flisan kanske inte har sett den. Eller vadå den?! Det kanske är DOM?! Råttorna kanske håller på att invadera huset. Så när jag vaknar imorn bitti så har jag fulla sängen med råttor! Ussssssccchhh... Nä, va nog bara inbillning. Jag får försöka intala mig det iallafall.



Nä, nu ska jag bädda rent i sängen sen lägga mig och lösa korsord. Ska även ringa till älsklingen. Han skulle bara köra till Gnarp ikväll. Det drog ut på tiden för att det va nån som hade kört på en stackars älg så vägen va avstängd ett bra tag. Tid är pengar som han brukar säga till mig.

Godnatt folks!

/SQ


Kommentarer
Postat av: minja

Mnååh, du får försöka inbilla dig att det är snälla råttor, som i barnfilmen 'råttatoj' eller 'desperaux', eller hur det nu stavas?:)

2009-03-25 @ 17:52:08
URL: http://minjatk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0